Monday, December 12, 2011

Aktitviti 3 : MPG

Date : 11 December 2011
Venue : De Palma Hotel, Shah Alam

This is my last involvement for this semester. Next semester laen la plak kan.. Hee
Malam Pra Graduan..


Saya under biro pendaftaran. Di atas ni team saya.. Sekali lagi, saya bekerja dengan dia.
Dia, Syed Mohammad Hafiz.. hahaha. =.="
dia ketua kami. = )
(owg soh senyum, dia wat muka ketat plak. Ceyh)


BESAARRRRR GILERRRRR !!! kan... besar sgt bebear sebelah saya ni. Hadiah utk cabutan bertuah. Best la sape yg dapat hadiah ni malam tu.
Tahniah2... hehe


Ni adik saya.. Haa. X caye? Muka kami kan sama sket. Saya kakak dia. = )
Dia ni tolong saya sket time pendaftaran. mekaceh adik ..


3 dara pingitan. Muahaha! Saje je dok posing2 .. xdo kojo betul. Hahaha.
Macam tangga kan ? =.="
Tinggi , rendah sket , paling rendah.. Derr~


Sesi makan !!! Kesiann .. mereka2 ni lapar giler. Dapat makan time abes event.
Sumer kebuluq da tue. Saya dapat makan time event berjalan.
Dok kat meja sponsor.. Ngeeee~




Kenangan di malam pra graduan. X banyak gambar la..x sempat. Huhu.
Anyway, thanks guys.
Sweet memory . . = )

p/s : x dapat nak bergambar dengan 'someone' tu berdua. Hm. = (

k bye!!

No comments:

Post a Comment